Driftsbeskeder
Der har desværre været en fejl i Noter i KK filer, hvor nogle oprettede noter ikke længere var synlige for brugerne.
Noterne er ikke slettet og kan blive synliggjort af vores leverandør.
Hvis I oplever dette, bedes I sende en mail til a17r@kk.dk hvor I oplyser:
- Institutionsnavn/skole
- Stue/klasse
- Navn på barn/elev
Herefter vil vores leverandør sørge for, at I kan se noterne igen.
Fejlen er nu rettet.
Der kan dog fortsat være noter der har behov for at blive synliggjort.
Koncern IT har meldt ud, at det administrative netværk og administrative computere kan opleves som langsomt i dag.
Koncern IT arbejder på en løsning.
Update 23.04.2025 kl. 08:45: Koncern IT melder at fejlen er løst. Skulle der mod forventning fortsat være problemer, skal man kontakte Serviceindgang IT på 7080 8000.
Der er i øjeblikket problemer med at logge ind i Nilex SelfService.
Du kan fortsat oprette sager ved at send en mail ind til mail@pit-support.kk.dk.
Opdateret 2. april 7.43:
Vi arbejder fortsat på sagen.
Opdateret 2. april 11.40:
Det virker igen.